Tapahtumat

Teatterimatkoille ja konsertteihin ilmoittautuminen  lisätiedot Ulla Plihtari puh. 0400 776855, maksut tilille ( huom uusi tili.no) FI92 1544 3000 2490 99

Hämeenkyrön seniorit ry:n kuukausitapahtumat. Pääsääntöisesti tapahtumapaikkana on Kyröskoski-talo, osoitteessa Kirkkokatu 3, Kyröskoski, joka kuukauden toinen keskiviikko.

Joulukuu

Kk-tapaaminen ke 8.12.2021 klo 14 vierailijana pastori Erkki Jokinen, tarjolla joulupuuroa.

Marraskuu

Teatterimatka Tampereelle, Komediateatteri, Levätkää rauhassa komisario Palmu, la 13.11.2021, päivänäytös klo 14. Tiedustelut ja ilmoittautumiset viim. 13.10.2021 Ulla Maija Plihtari 0400 7768 55. maksu 57 € (lippu 42 + matka 15) tilille FI92 1544 3000 2490 99 viim 13.10.2021.

Kuukausitapaaminen ja syyskokous ke 10.11.2021 klo 14. Ennakkotiedon mukaan aiheina olisi edunvalvonta, hoitotahto ja testamentit (vahvistetaan lähempänä ko. ajankohtaa).  Samalla juhlistetaan Senioriliiton 50 vuotista taivalta kakkukahvein. Tervetuloa !

Lokakuu

Kuukausitapaaminen ke 13.10.2021 klo 14, kahvitus alk. klo 13.30   Kyröskoski-talossa. Pirkko Pilvinen kertoo Hämeenkyrön kunnan kulttuuritarjonnasta.

Kurkistus konserttiin 15.10.21 klo 9.45 Tampere Filharmonia kenraaliharjoitus. Santtu-Matias Rouvali ja Joona Pulkkinen.Lisäksi lounas ja mahdollinen käynti Torni Hotellin Ravintolassa yläkerroksessa. TAMPERE-TALO PERUNUT TILAISUUDEN !

Hämeenlinnan teatteri 23.10.21 klo 13.00 Ihan Seelana. Tämä on PERUTTU vähäisen osanottamäärän takia.

Syyskuu

Kuukausitapaaminen Kyröskoski-talossa, Kirkkokatu 3, Kyröskoski ke 8.9.2021 klo 14, kahvitus klo 13.30 alkaen. Yhdistyksemme jäsen Eija Anttila kertoo Hämeenkyrön ikääntyneen väestön hyvinvointisuunnitelmasta vuosille 2021-2023 sekä vanhusneuvostosta. Tervetuloa !

Elokuu

Retki Ahvenanmaalle la-ma 28-30.8.2021. Retkestä on lähetetty s-posti jäsenille 2.7.21. Ilmoittaudu mahd.pian ja näin varmistat paikkasi. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Anna-Maija Frantsilalle 040 754 3424. Matka on TÄYNNÄ.

Pirkanmaan kansallisen senioripiirin golf-kisa ke 11.8.2021 alkaen klo 9.30, Nokia Rover golf. Naiset pelaavat tiiltä 48 ja miehet tiiltä 54. Tiedustelut ja ilmoittautumiset  viim 23.7.2021 Jorma Koskelainen 050 5526 111,  jorma.koskelainen@hotmail.com

Piirin liikuntapäivä Pälkäneellä to 19.8.2021 klo 10 alkaen, kokoontuminen Nuijatalo Onkkaantie 102, Pälkäne. Ilmoittaudu Paulalle 050 4063 455, viim 20.7.21. Tämä on PERUTTU.

Heinäkuu

Kangasalan retki ke 28.07.2021 linja-autolla, lähtö klo 9.50 Kyröskoski, klo 10 Hämeenkyrö S-Market.
Tutustutaan oppaan kera Kangasalan Lepokotiin oppaana JalmarI Finne (Lehtonen),  Särestöniemen taidenäyttely, Liuksialan kappeli, Kangasalan kirkko, Tiuhalan kyläkierros, Vehoniemen automuseo (ei opastusta täällä).  Hinta 46 €, sis matkat, sisäänpääsyn, opastukset ja ruokailun Kangasala-talon Kulttuuriravintolassa. Tiedustelut ja ilmoittautumiset viim 22.7.21 Ulla-Maija Plihtari puh 0400  7768 55, maksu tilille, kts. yhteystiedot kohta.

Kesäteatteri Viljakkalassa (Viljakkalan koulun takana) ti 6.7.2021 teatteriesitys klo 19, lippuja varattu 25 kpl, 18€ /kpl. Ilmoittautumiset Olli Ihantolalle tekstiviesti / WhatsApp, puh 040 73 54 237. Jokainen lunastaa itse teatterilippunsa viimeistään 18.30 teatterin lippuluukulta.
Olli toivottaa meidät Seniorit ennen teatteriesitystä kahville ja mansikkakakulle, Ollin osoite on Erlandintie 11 Viljakkala (aivan koulun läheisyydessä).

Kesäkuu

Mannanmäen näkötorni ke 30.6.2021 klo 10, tutustuminen torniin ja sen historiaan, mahdollisuus kävellä lottakävely, kahvit.

Kevätkokous 2.6.2021 klo 14 Kyröskoski-talolla. Kahvitarjoilu. Tervetuloa !

Toukokuu

Ulkoilupäivä ke 5.5.2021 klo 10 Hämeenkyrön lentokentän laavulla. Kävelylenkki ja makkaranpaistoa laavulla. Yhdistys tarjoaa grillimakkarat ja mehua. Tervetuloa ulkoilemaan yhdessä.Kyläkävelyjä jatketaan keskiviikkoisin klo 10. Ke 12.5.2021 kokoontuminen Hämeenkyrön kirkon parkkipaikalle.

Keskiviikkona 19.5.2021 klo 10 kokoontuminen Tokmannin parkkipaikalle. Kävellään siitä yhteiskoulun mäkeen. Vt3 Hämeenkyrönväylän edustajia tulee kertomaan meille tiehankkeesta.
Keskiviikkona 26.5.2021 klo 10 kokoontuminen Hämeenkyrön kirkon parkkipaikalla. Kävellään Papintien ja Siljanpuiston kautta lintutornille, Kanainlahteen.
Olet tervetullut mukaan yhteisiin kyläkävelyihin.

Huhtikuu

Kyläkävelyt keskiviikkoisin klo 10, noin 3 km, ensimmäinen kokoontuminen Hämeenkyrön kirkon P- paikalle ke 21.04.2021. Jokatoinen keskiviikko kokoontuminen Tokmannin P-paikalle klo 10, ensimmäinen kokoontuminen siellä 28.4.2021. Kävellään pienryhmissä. Tervetuloa mukaan ulkoilemaan yhdessä !

Maaliskuu

Ulkoilutapahtuma ke 10.3. klo 10 Osaran maaseutuoppilaitoksen lähiympäristöön. Kokoontuminen oppilaitoksen P-alueella klo 10. Omat eväät mukaan, makkaranpaistomahdollisuus.

Helmikuu

Ke 10.02.Ulkoilutapahtuma Kyröskosken metsästysyhdistyksen majalla, Vaiviantie 295. Yhteislähtö omilla autoilla "Wanha" Esso klo 11. Yhdistys tarjoaa kahvit / teet, muutoin omat eväät, makkaranpaistomahdollisuus.

VUOSI 2020 /MENNEET TAPAHTUMAT

Tammikuu

08.01. Kuukausitapaaminen klo 14
vieraana toimittaja Sakari Ilomäki

Helmikuu

12.02. Kuukausitapaaminen klo 14
Risto Lehti kertoo tähtitaivaan ihmeistä

Maaliskuu

11.03. Kuukausitapaaminen klo 14
Hämeenkyrön Yhteiskoulun ja lukion rehtori Taina Salonen kertoo koulumaailman ajankohtaisista asioista.
Kevätkokous

Huhtikuu

08.04. Kuukausitapaaminen klo 14
Vierailijana kunnan uusi tekninen johtaja Ritva  Asula- Myllynen. P e r u t t u.

Toukokuu

13.05. Kuukausitapaaminen
vierailija tarkentuu myöhemmin

Heinäkuu

01.07 klo 10 Ulkoilutapahtuma Lentokentän laavulla. Ota kaveri mukaan. Kunnasta Eeva Lehtiniemi vetää venyttelyn.

Yhdistys tarjoaa makkaran ja mehun.

Elokuu

22.08. klo 9.00-12.00 Esittäytyminen Kyröskosken torilla yhdistysten yhteisessä esittäytymistapahtumassa lauantaina. Tervetuloa!

Syyskuu

Ke 9.9.2020 kk- tapaaminen Kyröskoski- talossa klo 14.00. Kahvitus klo 13.30 alkaen.

Vierailijana oopperalaulaja Anssi Hirvonen. Tervetuloa mukaan Anssin maailmaan!

Lokakuu

Ke 14.10.2020 klo 14.00 kk-tapaaminen Kyröskoski-talossa, kahvitus klo 13.30 alkaen.

Hämeenkyrön kunnan liikuntapalveluiden esimies Mika Koskela kertoo liikunnan tärkeydestä ikäihmisille ja siitä, millaisia mahdollisuuksia kuntamme tarjoaa liikuntaan.

Marraskuu

Ke 11.11.2020 klo 14.00 kk-tapaaminen Kyröskoski-talossa, tilaisuudessa ei ole poikkeuksellisesti kahvitarjoilua.

Vieraana Hämeenkyrön Sosiaali- ja terveysjohtaja Tarja Soukko; aiheina mm. sosiaalipalvelut, tietoa koronasta, ikäihmisten palvelut.

Syyskokous pidetään myös marraskuun kk-tapaamisen yhteydessä.

Eteisessä saatavilla kasvomaskeja, käsidesiä, pidetään riittävät turvavälit.

Joulukuu

Joulukuun kk-tapaaminen peruttu johtuen Hämeenkyrön kunnan suosituksista ja rajoituksista koronaviruksen leviämiseksi.